Cel mai cunoscut hibrid de pe piaţă,
Toyota Prius, a ajuns deja la jumătatea carierei. Prin urmare, japonezii de la
Toyota au ales Salonul Auto Frankfurt 2011, pentru a prezenta un facelift discret, dar care a atins şi interiorul maşinii.
La exterior, primul lucru care iţi va atrage atenţia va fi noua bară de protecţie, care a primit acum o grilă de dimensiuni mărite şi un set de leduri DRL. Viitorii clienţi de Prius facelift vor putea alege dintr-o gamă mai diversă de jante din aliaj, iar pentru cei care au indrăgit întotdeauna concursurile de tip „Ghiceşte diferenţele”, nici designul stopurilor nu a scăpat neatins.
Şi în cazul lămpilor spate, secretul este tot adoptarea LED-urilor, ascunse acum sub un geam clar, odată cu reconfigurarea luminilor pentru semnalizare şi marşarier. Materialele din habitaclul noului Prius sunt de o calitate superioară, dupa cum promite Toyota, iar acest lucru a fost obţinut prin adăugarea unor inserţii noi de aluminiu şi piele.
Dar o maşină japoneză nu ar fi completă fară gadget-uri, iar
Toyota Prius facelift se conformează acestei condiţii.
Ecranul consolei centrale foloseşte tehnologia VFD (Vacuum Fluorescent Display), care oferă mai multă claritate şi un aspect 3D mai convingător.
Vestea bună pentru cei cărora oricum le placea hibrida japoneză este că Toyota nu a schimbat nimic sub capota lui Prius facelift. Prin urmare, consumul de doar 3,9 litri la o sută de kilometri a rămas neschimbat, iar emisiile poluante rămân şi ele la nivelul de 89g/km.